ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ....

Μου δοθηκε η αφορμη, οι σκεψεις μου να γινουν μελανι... να ζωγραφισουν το χαρτι.

Σκεψεις, εικονες , φιλοσοφιες, παραλογισμοι

και ειλικρινα, ειναι η πρωτη μου επαφη....

Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

ΓΙΑΤΙ...???


Εσύ και εγώ μαζί, μπορούμε να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά.Η πιο όμορφη σκέψη είναι η δική σου.Γιατί νιώθω μερικές φορές ότι ένα λεπτό από τη σχέση μας, αξίζει όσο όλη η ζωή μου....ΓΙΑΤΙ...??? καθε φορα που σε κρατω η καρδια μου χτυπαει δυνατα !.Νοιάζομαι για σένα, περισσότερο από τον ίδιο μου τον εαυτό..Είσαι ένα κομμάτι από τα όνειρα μου.ΓΙΑΤΙ...???Κάθε σου σκέψη μου δίνει ένα γλυκό χαμόγελο και με παρασύρει..Η αγάπη μας με κάνει να αισθάνομαι ότι τα καλύτερα έρχονται.Απλά δεν μπορώ να σου αντισταθώ..... ΓΙΑΤΙ...??? ΞΕΡΩ ! ΓΙΑΤΙ ΦΑΝΗΚΕΣ ΕΞΥΠΝΟΣ /Η ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙΣ ! ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου