ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ....

Μου δοθηκε η αφορμη, οι σκεψεις μου να γινουν μελανι... να ζωγραφισουν το χαρτι.

Σκεψεις, εικονες , φιλοσοφιες, παραλογισμοι

και ειλικρινα, ειναι η πρωτη μου επαφη....

Σάββατο 8 Μαΐου 2010

ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ :

Το αφιερώνω στον ερωτά μου που με κάνει κάθε μέρα ευτυχισμένη.
Αφορμή ένα γράμμα ο τίτλος του. Γελάω με την ζωή :
που ευτυχισμένη με έχει κάνει

στέλνοντας μου τον στο δρόμο μου ,
με αφορμή ένα γράμμα. Γελάω με την ζωή
που ευτυχισμένη με έχει κάνει Κοιτάζοντας πίσω ,
τα Σ' αγαπώ τόσα πολλά
μα οι λύπες περισσότερες
χωρίς δικαιολογία να υπάρχει.

Ερωτευμένος ήσουνα μαζί μου
το έδειχνες και μου το έλεγες κάθε λεπτό ,χωρίς η καρδιά σου να συμφωνεί ....
μ' αυτά που τα ματιά σου ελεγαν .
στέλνοντας μου τον στο δρόμο μου...
με αφορμή ένα γράμμα. Μια ιστορία αγάπης ....
γραμμένη σε δύο σελίδες
με τα σ' αγαπώ, τα φιλιά
μέχρι τα νεύρα και τους τσακωμούς.

Κοιτάζοντας πίσω
Ε.Β
τα Σ' αγαπώ τόσα πολλά.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου