ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ....

Μου δοθηκε η αφορμη, οι σκεψεις μου να γινουν μελανι... να ζωγραφισουν το χαρτι.

Σκεψεις, εικονες , φιλοσοφιες, παραλογισμοι

και ειλικρινα, ειναι η πρωτη μου επαφη....

Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

ENA TΡΑΓΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ :

Κυριακή μεσημέρι , μου δόθηκε η αφορμή, οι σκέψεις να γίνουν μελάνι, να ζωγραφίσουν το χαρτί .
Σκέψεις ,εικόνες , φιλοσοφίες, παραλογισμοί και ειλικρινά είναι η πρώτη μου επαφή , μ'ενα κόσμο, μακριά από παραμύθια μ' ενα κόσμο που λέει μονό αλήθεια . Αλήθειες για ανθρώπους , για τη φύση, για αγάπες .
Τέλος πια τα ψέμματα ,τέλος οι αυταπάτες .
Ρίχνω φίλε μου, το βλέμμα έξω από το παράθυρο για λίγο...
Αρχίζει η σκέψη να τρέχει.. τις υοτοπιες μέσα μου τώρα πνίγω Βλέπω τα πάντα να πεθαίνουν, τίποτε πια δεν θα μείνει Κι αν θες φίλε μου , και μπορείς , υποστήριξε το αντίθετο, δώσε μου το αντίδοτο, που θα μας γλιτώσει από τη δίνη.
Μάταιο, εγκλωβιστεικαμε σε συναισθήματα αυτοκαταστροφικά Φιλέ θα σου πω μόνο λίγα, έτσι παραδειγματικά..
φρίκη, σχιζοφρένεια, πλεονεξία , απληστία μίσος, αλαζονεία .
Είναι ελάχιστα, θα σου πω κι άλλα, Θεέ μου.... τι ειρωνεία εγκεφαλική βλακεία , ζήλια υπεροψία
Ιδέα πως τα πάντα ανήκουν σε μας , όλα ανήκουν στην κοινωνία .
Μένος με την εξουσία , μισός με λόγο τη θρησκεία .
Τώρα καίνε τα μυαλά , κάποτε έκαιγαν βιβλία , είναι γραμμένα στην ιστορία .
Κάπου εδώ θα τελειώσει , αφού τώρα τα έκαψαν όλα . Δάση μυαλά ,ναούς πολιτισμούς,σχολεία .
Όχι φίλε μου οι σκέψεις άλλο δεν αντέχουν , γι αυτό τραβάω το βλέμμα μου από τους γκρίζους ουρανούς .
ΝΑΙ ! γκρίζοι , κι ας έχουν πάψει πια να βρέχουν Υποφέρουμε από διοξείδιο πονοκεφάλους, και ιούς . Ψάχνοντας διέξοδο από αυτό , με μαγνητίζει η ΤV. H ίδια φρίκη Θεέ μου στα πάνελ, πατέρες ηθοποιοί... πατέρες όχι σαν τον π......... που σε παράτησε αυτός για τον Χριστό ,την καλή Ζωή άφησε.
και τώρα , πουλάει και πληρώνεται το προϊόν αγάπη .... Μα είναι ακόμα κυριακή , γι αυτό φιλε μου άλλαξε κανάλι . ΜΩΡΑΙΤΗΣ ΦΩΤΗΣ . Ε.Β

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου