ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ....

Μου δοθηκε η αφορμη, οι σκεψεις μου να γινουν μελανι... να ζωγραφισουν το χαρτι.

Σκεψεις, εικονες , φιλοσοφιες, παραλογισμοι

και ειλικρινα, ειναι η πρωτη μου επαφη....

Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Τι να πρωτοδώ!!!; Τι να πρωτοθαυμάσω!!!;

«Χριστός Ανέστη!!
Βλέποντας τα κανάλια, διαβάζοντας τις
εφημερίδες και τα διάφορα blog, δεν μπόρεσα να καταλάβω απόλυτα τι συμβαίνει στο χωριό Φάνες της Ρόδου…
έτσι, αποφάσισα να κάνω αυτό το ταξίδι, να δω από κοντά!!!
ΟΧΙ ΕΙΠΑ!!!
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!

Τι να πρωτοδώ!!!; Τι να πρωτοθαυμάσω!!!;
Και μετά, νάσου οι κάτοικοι…
Ελάτε να ξαποστάσετε!! Περάστε να σας κεράσουμε!!
Από την άλλη βλέπω μια ομάδα Νεολαίους να τρέχουν ‘πανικόβλητοι’ με μπροστάρη τον Κύριο Νικολίτση Λουκά να φωνάζει… ‘μη σταματάτε’!!! ‘δεν προλαβαίνουμε’!!! ‘ΠΑΜΕ’!!!!
Γεια σας παιδιά!! Είπα. Γεια σας κύριε Νικολίτση!!
Καλώς ήρθατε μου είπε τρέχοντας να προλάβει το έργο του….
Τι γίνεται εδώ!!!; σκέφτηκα… ποιοι είναι ακόμα οι στόχοι τους!!!;
Παρ’ όλη την απειρία μου κάνω μεγάλη προσπάθεια να νοιώσετε τα συναισθήματα μου…
Εύχομαι αυτό να συμβεί σε όλη τη χώρα!!!
Συγχαρητήρια παιδιά!!!
Συγχαρητήρια στον Πρόεδρο του Τοπικού Διαμερίσματος κύριο Βασίλη Νικολίτση!!
Συγχαρητήρια στον κύριο Λουκά Νικολίτση!!!
Συγχαρητήρια σε όλο το χωριό!!!
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία!!!
Σας ευχαριστώ που με ακούσατε!!!
Χριστός Ανέστη!!!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου