ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ....

Μου δοθηκε η αφορμη, οι σκεψεις μου να γινουν μελανι... να ζωγραφισουν το χαρτι.

Σκεψεις, εικονες , φιλοσοφιες, παραλογισμοι

και ειλικρινα, ειναι η πρωτη μου επαφη....

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Σκέψεις αγανάκτησης νεολαίας !

Σήμερα 'ταράχτηκα' συναντώντας ένα 'νεο' παλικάρι. Χρόνια είχα να το δω. Που είσαι τι κάνεις…; χάθηκες..!
Γεια σας κυρία Ερμιόνη ... μου απάντησε καταθλιπτικά και αγανακτισμένο.
Τι έχεις…; τον ρώτησα.
Τι να έχω...!!!? Δεν βλεπετε τι γίνεται....;
Τι...;
Δεν την παλευβουμε αλλο....!
Γιατί ; ρώτησα.
Μα δεν μας βλέπεις ψάχνουμε παντού για δουλειά, τίποτα! Περπατάμε όλη μέρα ψάχνοντας ...! Τίποτα!
Ο.Κ κουράγιο... του απάντησα.
Μα τι μου λέτε... !!!; Φανταστείτε ...! Γεννήθηκα πλήρωσα ... πήγα στο σχολείο πλήρωσα… σπούδασα πλήρωσα… πήγα στο στρατό πλήρωσα… τέλειωσα εδώ και ένα χρόνο την θητεία μου, και δεν μπορώ να βρω δουλειά να ζήσω! γιατί τα έκανα όλα αυτά ...!!!;
Τώρα εμένα ποιος θα με πληρώσει να ζήσω...;
Πείτε μου...!
Τίποτα ... νέκρωσα δεν είχα ούτε μια λέξη να του πω για να τον ηρεμήσω .... πόσο λυπάμαι .... Ε.Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου