ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ....

Μου δοθηκε η αφορμη, οι σκεψεις μου να γινουν μελανι... να ζωγραφισουν το χαρτι.

Σκεψεις, εικονες , φιλοσοφιες, παραλογισμοι

και ειλικρινα, ειναι η πρωτη μου επαφη....

Σάββατο 24 Απριλίου 2010

ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΥΡΩ ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΣΟΥ...

Θέλω να γύρω στον ώμο σου, να περπατήσω στον δρόμο σου.
Να δω τον κόσμο απ' τα μάτια σου, ν' ανέβω τα σκαλοπάτια σου.
Θέλω την λάμψη απ' το βλέμμα σου, να πληγωθώ απ' το ψέμα σου
Να γίνομαι ένα σου μάλλωμα, της φλόγας σου παρανάλωμα....
Θέλω ν' αγγίξω το σώμα σου, με δυο φιλιά απ' το στόμα σου.
Να νιώσω αυτά που αισθάνεσαι, άνεμος είσαι δεν πιάνεσαι,Θέλω ένα βράδυ του Μάρτη σου, να με κοιμήσει ένα χάδι σου.
Κι ένα πρωί του Απρίλη σου, να με ξυπνήσουν τα χείλη σου....
Θέλω να είμαι το ταίρι σου, στ' αξέχαστο καλοκαίρι σου.
Να δοκιμάσω το δάκρυ μου, καθώς μ' αφήνεις αγάπη μου.
Σαν κύμα μέθυσε πόθε μου, στο μαγικό πέρα-δώθε μου.
Και στο μεθύσι σου πάνω πες, πως μ' αγαπάς εκατό φορές...
ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!
Ε.Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου